Gratis verzending

×

Ontmoet Buro International

Over Buro International

Wij zijn Buro International. Wij zorgen ervoor dat een kantoor meer dan alleen een plaats is om te werken, maar zetten ook in op beleving. Wij denken, spreken en ademen kantoren. Met meer dan 35 jaar ervaring in de kantoorinrichting, talloze referenties en een gespecialiseerd team, staan onze mensen klaar om uw project van A tot Z te begeleiden. Buiten ons magazijn en showroom in Tielt kan u steeds terecht in een van onze vestigingen in Maldegem of Sint-Niklaas.

Jeroen Van den Bossche

Jeroen Van den Bossche

CEO 

jeroen@burointernational.be
0473/37.00.58

Sylvie Naessens

Sylvie Naessens

COO

sylvie@burointernational.be
0477/51.78.67

Bert Van Robays

Bert Van Robays

Project Manager 

bert@burointernational.be
0485/31.49.26

Birgit Lowyck

Birgit Lowyck

Project Manager

birgit@burointernational.be
0495/27.98.21 

Noud Greniers

Noud Greniers

Project Advisor

noud@burointernational.be 
0471/54.90.42

Freek Roels

Freek Roels

Project Manager / Interior Architect

freek@burointernational.be
0484/21.43.55

Seppe Verbeke

Seppe Verbeke

Digital Coordinator   

seppe@burointernational.be
0484/80.24.99

Julie Baert

Julie Baert

Brand Manager

marketing@burointernational.be
051/40.44.11

Isabelle Van Hecke

Isabelle Van Hecke

Administrative Coördinator    

isabelle@burointernational.be
051/40.44.11

Sabine Vertriest

Sabine Vertriest

Administrative Department / Accounting

sabine@burointernational.be

051/40.44.11
Jolien Vande Walle

Jolien Vande Walle

Administrative Department / Logistics

jolien@burointernational.be

051/40.44.11
Sanne Litaer

Sanne Litaer

Administrative Department / Invoicing

sanne@burointernational.be

051/40.44.11
Tonny Coussens

Tonny Coussens

Logistics Manager

magazijn@burointernational.be
0468/56.00.73

Arne Martens

Arne Martens

Warehouse assistant

Bjorn Plettinck

Bjorn Plettinck

Logistics assistant

Onze Visie: Insights for offices

Bij Buro International staan we voor kwalitatief kantoormeubilair in elke prijscategorie, van high-end tot budgetvriendelijk. Onze adviseurs gidsen u richting de meest gepaste kantooroplossing met een professionele en persoonlijke aanpak. Bovendien staat service bij ons centraal. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen een aangename, ergonomische werkplek ter beschikking heeft, in welke (tele)werkomgeving dan ook.

Onze missie: a good place to work is a good place to do business

Wij proberen te zorgen voor een performante ruimte waar het steeds fijn en aangenaam werken is. Een goede werkplek zien wij als een investering, mensen moeten de mogelijkheid hebben om altijd het beste van zichzelf te kunnen geven. Een kantoorruimte moet mensen stimuleren en inspireren. Daarom houden wij een duurzame visie in ons achterhoofd, die rekening houdt met alle functies van een efficiënt kantoor. Naast meubilair en maatwerk zetten wij ook in op technologische oplossingen: van configuratie tot een gepersonaliseerde mini webshop voor uw telewerkers. Alles is mogelijk bij ons, u kiest voor een specialist ter zake.