Gratis verzending in België

×

Een ergonomisch thuiskantoor
voor jouw medewerkers?
arrow

Of bel: +32 484 802 499

Een ergonomisch thuiskantoor
voor jouw medewerkers?
arrow

Of bel: +32 484 802 499

Eenvoudig bestellen

Medewerkers kiezen eenvoudig zelf in een beveiligde omgeving de gewenste meubelen. Zo kunnen ze volledig naar smaak en behoeftes hun thuiskantoor inrichten. Configureer zelf jouw kleuren, afmetingen en opties!

Ergonomisch thuiskantoor

Het assortiment wordt altijd gevuld met professionele meubelen. Zo voldoet elke bureaustoel, tafel en accessoire aan de nodige ergonomische normen. Ook decoratie kan toegevoegd worden.

Geen administratie

Bestellingen worden automatisch afgehandeld. Jij hebt geen bijkomend administratief werk. Met digitale vouchers moeten geen bonnetjes of facturen binnengebracht worden.

Support en service

Ook na de bestelling begeleidt Buro International jouw medewerkers met de nodige montage en gebruiks- handleidingen. Zo komen er achteraf geen vragen bij jou terecht.















Ergonomisch thuiswerken in 3 stappen

STAP 1

Assortiment thuiskantoor samenstellen

Je stelt een online assortiment samen van
professionele, home office meubelen.
 
Dit gebeurt in samenspraak met de ergonomisch
experten
van Buro International.

STAP 2

Ergonomische meubelen bestellen

Jouw thuiswerker bestelt ergonomische
meubelen met een eenvoudige online ervaring.
Via verschillende hulpmiddelen helpen we jouw
medewerker de juiste keuze te maken!

STAP 3

aan huis geleverd

Bestellingen worden met de juiste
service na verkoop geleverd aan huis.
Daarnaast voorzien we alle relevante
rapporten voor jouw management. 

Onze klanten aan het woord

Start nu en krijg 10% korting op alle aankopen!